avunsjuka

Nu är det äntligen snart helg igen, tack och lov!
Idag har det iprincip inte hänt ett skit, skolan fram till halv 11 sen följde Linn med mej hem i typ en timme.
Annars har jag inte gjort något, typ bara försökt att plugga lite inför hotellprovet i morgon som tydligen ska vara fruktansvärt lätt enligt dom som gjorde det idag, film har jag också hunnit kolla under eftermiddagen.

Nej nu väntar duschen sen blir det väl att bara ta det lugnt ikväll och försöka plugga lite till.


Min pappa verkar gilla ett par utav mina nya solbrillor också, trevligt att han lånar dom innan jag ens fått se dom irl, han blev väl avunsjuk! haha (fick bilden i ett mms av honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0