Du gör mej galen.

Helt seriöst, hur fan kan endel killar vara så jävla okänsliga? Kanske beror det på osäkerhet? vem vet, inte jag iaf. Men något hos dej får mej ändå att fortsätta kämpa för det här, kanske är det eftersom att jag vet att du inte är en sån dålig person som du får dej själv att likna just nu.

Men iaf.
Gårdagen var helt underbar, som vanligt med mina fantastiska vänner, blev massor av snack, film, skratt osv. (:
Men nu har dom iaf åkt hem tråkigt nog.. så sen dom drog har jag bara suttit ute i solen och tagit det lugnt, sen senare ikväll kommer Jeppa, hit vi ska väl kolla film och lite sånt, bara umgås. Blir nog trevligt iaf. (:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0