Scary

Herregud, det är snart helg igen, känns som om dagarna bara springer iväg verkligen.
Men iaf igår blev det ju som sagt filmkväll, vi såg på, Drag me to hell. Jag må vara lättskrämd men den där filmen var fan grisig. Usch! Aja trevligt vart de iaf (: .

Sen har det varit en fruktansvärt seg dag idag i skolan med, hade ju som sagt NP, vi skulle sitta och skriva mellan 8-9.30, riktigt drygt med tanke på att jag blev klar väldigt fort. Men tror fkts att det gick bra, kändes som det iaf. Efter de hade vi typ håla tills 11 för att sedan ha karaktär, där vi bara skulle stå och skära massa grönsaker och massa och ha "lök hackar tävling?", jippi?

Sen senare ikväll får jag sällskap en liten stund utav Sammi och Andre. Trevligt!

Aja nu har jag annat att göra!



Snodde bilden av Jocke!

Kommentarer
Postat av: cammie

gillar din header

2010-04-29 @ 21:29:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0