smells like fish?

Ja ni en förklarning till namnet kanske jag ska dra.
Vi var i varmkök idag, första gången på flera månader. Men iaf, jag och min såkallade arbetskamrat Simon.J skulle göra en fiskfond, så Simon hade lagt upp fisken i en hink med vatten som stod nere i en "diskho" sen när vi skulle sila bort allt vatten och det gjorde då såklart jag, och vad händer? jo jag får iprincip allt vatten som var i hinken över mej, heeeyyaa?  Så jag skriker och alla vänder typ på sig och börjar garva t.o.m. våran lärare, fast han säger också, nej skynda dej Hanna så ska du få torra kläder. Känns typ bara om om man stinker fisk. Bra start på dagen eller hur?

Aja shit happen.
Sen fick vi dessutom veta idag att vi har NP i morgon, trevligt att läraren kan informera oss om det alltså -.-

Nu har jag iaf sällskap av min älskade Linn, vi ska ha filmkväll här ikväll tillsammans med Sammi och Andre. Trevligt? javisst! (:

Nej nu ska jag sluta snacka och ist vara social mot Linn och fixa till mej själv (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0