sova?

Jag lovar, jag skulle kunna gå och sova idag, fyyyyfan vad trött jag är. Fattar egentligen inte varför.
Kändes så onödigt att gå till skolan i morse för att ha bild 8-10.30. Drygt? javisst.

Men men jag hade roligt igår kväll iaf, fick besök av Sammi och Andre som egentligen bara skulle vara här tills fotbollen börja, men slöt med att jag följde med dom till o'learys. Trotts att jag inte är så speciellt intresserad av att kolla fotboll sådär men det var trevligt, slapp ju sitta hemma och göra ingenting (: .

Ska väl försöka dra iväg och träna sen ikväll med, har varit alldeles för lat den här veckan (; .

Sen är redan valborg i morgon med, och ja som sagt dagarna bara springer iväg. Är ju t.o.m. snart sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0