Första lektionerna

Den här dagen har varit riktigt jobbig, första dagen på vääääldigt länge som jag var tvungen att gå upp 8.
Är inte någon morgon människa..

Första lektionerna hade vi i dag med, däremot var det bara två st som tur var. Hade inte klarat av mer.
Trötter..

Mitt internet har kört ihop sig totalt därför har jag inte kunnat skriva förrän nu.
Men är iaf hemma hos mina päron nu, är ju ledig i morgon så passade på att ägna lite tid åt dom för en gångs skull.

Har dessutom beställt mina shorts som jag visade i förra inlägget Happyface!!
Nu saknas bara ett par nya dansskor, men dom kostar runt 900-1000kr och det tillåter inte min egonomi just nu.


imgimg

Kommentarer
Postat av: clara

åh nu saknar jag mina gamla dansskor, slet ut tre par under min tid på dansgolvet. :)

2010-08-27 @ 13:31:58
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0