Trötter

Om jag skulle lägga mej i sängen just precis nu hade jag slocknat med en gång.
Trotts att jag var förbannat trött igår när jag gick och la mej så kunde jag inte sova och det gjorde ju bara att man var ännu tröttare idag och inte kunde prestera speciellt bra första gången vi hade konditon och styrka.
Huvudsaken med att ha konditon och styrka är väl att man framför allt tränar och att man får testa på många olika gym här i stan så man vet vilka som är bra och inte. Även fast jag redan bestämt vilket jag ska gymma på (:

För övrigt så stör jag mej fruktansvärt mycket på en sak just idag.
Jag har hört det förut och fick höra det idag igen.
Jag är tydligen väldigt lik en person jag hatar fruktansvärt mycket sen två år tillbaka.
Inget som gör en speciellt glad, för jag tycker hon är riktigt ful, haha.

Fast...Jocke sa fkts att jag var snyggare vilket jag höll med om (;




Kommentarer
Postat av: Emelie

okej :) Gjorde precis mat :P

2010-08-30 @ 17:51:15
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huvva, ibland är man riktigt trött :S

2010-08-30 @ 17:54:42
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0