white

Allting blev visst inte klart ikväll, blev bara en blekning, men i morgon då jävlar!
Håret är typ vitt just nu, mohaha.

Jag måste bara få nämna en sak, jag känner mej nästan liten kränkt utav en släkting till mej som sa att jag inte kunde väga mer än 43kg. (Lägg på tio kg där liksom..)
Seriöst, jag är ingen anorexia unge. (inget illa menat mot er som har det)
Men bara för att jag äter lite och kanske inte är likadan kroppmässigt som för några år sen betyder det inte att jag ser sjuklig ut eller mår dålig utav det, har aldrig mått såhär bra liksom.
Jag har tappat rätt mycket utav min matlust sen min medicin kom in i bilden och ja då vänjer den sig att äta mindre med mat. Därför blir jag bara irriterad när folk klagar på hur jag äter.
Som idag, jag blev typ tvingad att äta upp skit mycket mat och nu mår jag bara illa. Thanks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0