6 dagar 12 timmar 54 minuter kvar tills julafton!

Jag vet inte riktigt vad jag gör uppe vid den här tiden, är ledig men kan inte sova.
Kan det vara för att folk tydligen fick för sig att smsa mej som några dårar i morse? mycket möjligt..

Filmen igår var kalas bra! riktigt värd att se, fast...jag vet inte om jag vågar åka tåg igen (a)

Om någon timme blir det att handla julklappar till mamma, pappa, Simon, Filippa, Freja, Amanda..undra om jag glömde någon? Men hur det än är så kommer jag få gå runt med fett många kassar. Ska ju dessutom handla en massa till mej själv. Åh herregud..



Kommentarer
Postat av: elina

gillar din header, den är jättefin verkligen :)

2011-01-08 @ 23:01:29
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0