feeling hot hot hot

Ja rubriken säger väl det mesta.
Mitt rum kokar, solen ligger ju på mitt fönster nästan hela dagen.
Har typ bara solat idag, både skönt och oskönt, skönt att sola men inte att bli äckligt varm.
Finns inget att svalka sig med här heller, eller ja, hunden har ju en liten badbalja men jag kan inte direkt gå dit och sätta mej i den..

Hoppas iaf på stranden i morgon, Tofta eller Åminne, det är frågan.

Pappa har kommit på något nytt att säga, som han säger 24/7 nu mera.
Det lyder såhär: Jag vet, jag är så fruktansvärt snygg när jag är brun!
Självförtroendet är på topp som ni kanske hör.

Men nu ska jag och mamma ut och köra, WRRRRRRROOOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0