Idiot kärring

Känner mej lite sisådär små svidig idag, eller asså egentligen inte, inte nu längre.
Det var bara en ursäkta språket nu med blåst kärring jävel som förstörde mitt humör i morse!
Hon stod och klagade och gnällde på mej (typ skällde ut mej) helt utan anledning?
Hon bad mej om en lapp, jag gav henne en, sen satt hon igång.
jävla kärring.

Plus att mina fötter har inte mått så bra idag heller, och min axel är helt spänd, lite svårt att lyfta armen med andra ord.
Men men man får väl tacka Carro som livat upp stämningen hela dagen! (:
Något som också gör en glad är när helt random personer kommer och ger en komplimanger, man får ju direkt ett leende på läpparna, fick t.ex höra idag av en engelskman att jag hade riktigt fina ögon att hans son tydligen skulle tycka om mej x) haha.
Slöt 30min tidigare än vad vi skulle idag med, vet inte riktigt varför men men, fick med oss några vitamin well hem med, vi får ta hur många vi vill och ge till dom vi vill, så vill ni ha kan ni bara hojta till (;

I morgon börjar vi inte jobba förrän 14 men slutar dock 21, ska däremot jobba med två olika saker i morgon, hmm blir nog rätt intressant!

Ha det.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är inte vänner för:)de e faktiskt lite tungt att höra negativa saker när man inte har med det att göra. Han var fransman;) och ta åt dig för dina ögon är fiiiinnnaa!

2010-07-05 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0