Jobb jobb jobb

Vet ni en sak?
Jag hatar mitt internet mest utav allt.
Tack och lov får jag snart nytt, klarar inte av det här skitet längre. USCH.

Men men jobbet idag har gått alldeles utmärkt, fick ju dessutom göra andra saker idag, eller annat och annat kanske man inte ska säga men ist för att dela ut flygblad till äckel kärringar så samlade vi in underskrivter för dom som är emot Sex Trafficking, så jaa det var mycket roligare än att möta irriterande människor.
Slöt tidigare än planerat med, lite efter 19 släppte dom oss.
Ser ut som om det blir jobb i morgon med, torsdag också.
Var egentligen planerat att vi bara skulle jobba tills idag, men ändringar blev det.
Men vad gör väl det? Får ju trotts allt mycket pengar för det vi gör. Jippiiiiiiii

Duschen skriker efter mej nu, så byeeee.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör jag veckans blogg! jag skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://juliahakanssons.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html#comment

Ha de bra! Kram Julia

2010-07-07 @ 13:40:50
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0