Love

Vet ni vad?
Jag är trött.
Vet inte varför, bara är så.
Så jag ska spendera min kväll hemma framför tvn och bara ta det lugnt. Gud vad skönt.

Även den här dagen har spenderats nere vid Kallis med sällskap utav Linn och Carro.
Haha jag älskar solen.
Fall om ni inte visste det.

I morgon ryktas det även om att jag och Linn ska vara nere vid Kallis.
Men inte bara det, utan det blir även en middag på en uteservering.
Det gillar vi!




Vet ni vad jag tror? Jag tror att Carro gillar hoppbilder! (;


Kommentarer
Postat av: Anonym!

Haha hanna jag hoppas verkligen du inte har många läsare för mitt hår ser hemskt ut!!:P

2010-07-21 @ 10:31:42
Postat av: Mli

vad härligt :)

2010-07-21 @ 21:32:43
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0