remember me

Blev ändrade planer för dagen och kvällen.
Drog aldrig till Kallis idag på dagen eftersom att det kom en massa moln, vilket ledde till att det inte blev något på kvällen heller.
Så jag bestämde mej för att ta bussen ut till Fårö vid 4 ist.
Hann inte mer än att lämna stan så var de blå himel, wtf liksom?

Men men klagar inte för det.
Har varit ute på en kvällpromenad, ätit god mat osv.
Har även lärt mej några gotländska ord.
Helt otroligt, man är hel gotlänning men kan knappt någon gotländska alls.
Skrattretande fan.

Men kolla här vad jag lärt mej !

Astuen - Grannen
Sokni - Ort
Ater Um - Återigen
Piggsvejn - Igelkott

Nu ska jag äga mina föräldrar i Yatzy.
Pappa kommer bli sur, han är så dålig förlorare (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0