Away From The Sun

hmm ärligt talat.
Är det mej det är fel på eller är det vädret som gör mej såhär trött?
Eller så kanske det beror på att jag är uppe allt för länge och vaknat allt för tidigt.
jadu, det där kan man ju fundera på en längre tid.

Har iaf varit inne i stan med mamma idag.
Och tro mej, vi var INTE ensamma.
Alla väljer verkligen att dra dit när vädret är skit.
Fast, jag och mamma har ändå haft flyt.
Var bara på vägen hem som det blev jättelånga köer vid rondellerna.
Fick iaf med mej en tröja och 3 halsband hem. (:

Ikväll ska jag hålla mamma sällskap, pappa jobbar 12 timmars pass, 18-06.
Så tyckte jag kunde vara lite snäll och hålla henne sällskap en fredags kväll. (:
Som det ser ut nu blir det någon film.

Nu ska jag dra härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0