Fullt upp

tjaa!
nu har jag äntligen lite tid framför datorn idag, har haft mycket för mej!
Men kan börja med att berätta om gårdagen först, Jonny var ju som sagt här, vi åt, vi klädde på oss lite mer kläder, sedan begav vi oss ner till hamnen/almedalen/strandpromenaden, mysiiigt!
Så några bilder blev det osv. Var även några som hade ett såkallat sjörövarskäpp i hamnen som några "pirater" stod och spelade musik på, riktigt roande. Efter ett par timmar där nere blev det hem och kolla film!

Och idag, ja vad har jag gjort idag?
Jo jag och Carro har varit och träffat våra arbetsledare som vi jobbar för söndag-vet inte hur många dagar vi ska jobba än. Men fkts så ser jag fram emot det, var lite skepptisk i början, men när man fått träffa dom där stockholmarna och dom hade berättat vad vi skulle göra så blev man genast mer taggad.
Vi ska jobba för projekarbetaren Egil, en person vid namn Stefan som bl.a jobbat på Expressen och sist men inte minst Fredrik Reinfeldts närmaste vakt, polischefen Carl-Filip. Och ja vi jobbar under Almedalsveckan, så vi kommer få prata och stöta på många äckliga politiker..

Men det är inte det enda jag har hunnit med idag, har även städat?
Hade jag sagt det där till mina föräldrar nu hade dom frågat om jag var sjuk/hade feber. fyfy.

Men men jag ska sluta snacka nu och göra lite annat!














Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Så är du gullig. :) Man kan rösta 1 gång om dagen



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 11:15:59
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0