Volt

Jag är äntligen tillbaka i min efterlängtade lägenhet!
Wiho

Träffade inte klassen igår, blev världens oväder!
Usch.
Fast jag hade det bra ändå, var ju med min bästa vän. (:

Och sen idag, har jag plockat och fixat en massa i lägenheten, men har även hunnit träffa Mattias som var här i några timmar, den lilla människan kom ju hit med kryssning (a).

Sen har jag även varit på en liten konsert, trevligt trevligt. (:
Fast det var däremot mindre trevligt att en bil volta mitt i kön.
Den sa bara BOM och AAAAAAAAAH. Idiot som inte fattar att man måste använda handbromsen när man gå ur bilen i en backe.

Men bilderna därifrån kommer in snart, måste ännu fixa till dom lite grann.

Mattias kommer döda mej för att jag lägger upp den här bilden nu (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0