3 dagar kvar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga idag.
Allting känns bara så fel på något sätt och jag vet inte riktigt varför.
Men men endast 3 dagar kvar i skolan nu sen är det sommarlov.
Hade min sista bildlektion någonsin idag med, fick vg i slutbetyg. Vilket jag aboslut inte trodde att jag skulle få.
Eftersom att bild aldrig har varit min starka sida.
Har även varit ute på en liten promenad idag, och jag vet inte riktigt vad det var med mina ben men dom ville typ inte röra sig den sista biten? hmmm..

Aja jag orkar inte med det här.
Jag ska ställa mej i en riktigt varm och skön dusch nu sen ska jag tillbringa resten av kvällen framför tvn, fryser och tror jag börjar bli förkyld, JIPPI lagom till sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0