back

Hemma i lägenheten igen efter att ha varit hos föräldrarna.
Så har egentligen inte hänt speciellt mycket idag.
Har solat typ bara men vädret varierade så pass mycket så jag orkade inte ligga ute mer än ca 2 timmar. Suck.
Har även hunnit klippa gräset här vid lägenheten, fyfan vad duktig jag är!
Ser ut som om jag behöver städa här inne igen, lyckades få med mej typ jättemycket gräs in.
Fast vet inte om jag orkar. Vi får se.

Har inte heller några större planer för kvällen, blir nog en lugn hemmakväll, kanske sätter igång en film eller något. Vi får se vad det blir när jag väl har bestämt mej.

Börjar klockan 10 i morgon också, skulle tydligen till tallunden med klassen + den nya killen Timmy? tror att han hette så.
Hoppas på bra väder.


Pusss.




Kommentarer
Postat av: -Cajsa

Hej!



Det skulle varit otroligt snällt om du ville lägga 3 röster på min bild i en foto tävling HÄR:

http://tezzilicious.blogg.se/category/tavlingar.html

Är nummer 10..



Tack i förhand.. :)

2010-06-13 @ 20:02:39
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0