Höst?

Ännu en dag utan sol.
Fast ja det blev bättre väder nu mot kvällen men det är ingen sommarvärme direkt.
Vad hände liksom? för en vecka sedan låg man ute i solen hela dagen och kunde gå med lite kläder långt in på kvällen, och nu liknar det höst. FY!

Så har inte hänt något speciellt idag, vädret gör så att man inte orkar.
Kom iaf nyss hem från en promenad med hunden och har även hunnit hjälpa mamma med en tårta och lägga upp kakor eftersom att hennes så kallade "vin-kärringar" kommer hit nu ikväll.
Lär väl få sitta här uppe hela kvällen med andra ord, inte för att jag måste utan för att jag inte orkar sitta där nere och höra på deras snack.

Kanske ska ta och städa mitt rum? Känns som om det var ett tag, är ju sällan hemma här så hinner aldrig städa.
Hmm får se hur det blir med den saken.

Och ja just det, min handled som var svullen och allt efter vi hade spelat volleyboll, allting är helt blått nu, ser fan ut som om man blivit misshandlad på ett ställe eller något. Usch don´t like.

Vi har även bokat thailands resan idag! 28 mars drar vi! LÄNGTAR! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0