Minimoto

Då är man hemma igen, efter att ha varit i Åminne sen i fredags.
Har haft det förvånandsvärt roligt fkts.
Har ett riktigt charmtroll till kusin!
Jag lovar, hon kan få vem som helst att le!
Sötare unge får man leta efter!
skulle kunna ladda upp hur många bilder som helst på henne, men jaa, det funkar ju inte riktigt så.

Har även ett födelsebarn idag. Vilket är min lilla mamma som fyller 41 år idag.
Så har firat henne idag.

Och nu när man ändå har varit onyttig i helgen kan man avsluta det med en mumsig pizza som pappa bjuder på ikväll.

Ja just det, min storebror har en minimoto som han kör med jämt, och jaa det ser rent ut sagt skit roligt ut eftersom att han är väldigt lång och en minimoto är väldigt liten så bjuder på en bild på honom med den med.
Jag fick testa att köra den idag också, skiiiiit kul var det! Så nu tycker min bror att jag ska köpa en egen.
Får se hur det blir med det, det kostar ju lite pengar att köpa en och min ekonomi är inte den bästa den här sommaren..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0