proud

Vet ni vad?
Jag cyklade med till Tofta idag ändå.
Har cyklat sammanlagt 4 mil så känner mej RIKTIGT STOLT! :D
Därför gör det absolut ingenting om jag bara slappar ikväll.
Och sen vad gjorde vi egetligen där nu då?
Jo vi hade typ massor av aktiviteter, har haft riktigt roligt hela dagen fkts.
Trodde fkts bara att den här dagen skulle suga hårt, men fel hade man.
 
Fick också ett snabb besök utav Carro idag, riktigt trevligt. (:

men jag har även städat idag. Satan vad duktig jag är idag helt plötsligt.
Sen har jag även kallköksprov 2 i morgon, och har jag pluggat?
Nej inte ett dugg. Sista chansen att göra provet liksom. Betygen är redan satta men bättre att göra det nu än att få något restprov nästa termin.

Nej nu ska jag gå och ställa mej i en varm och skön dusch sen slappa framför tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0