Hotellkurs

Haha jag har absolut ingenting att göra för tillfället, sitter bara och glor på löshår och hårfärger, funderar på att bli blond igen eller kanske bara ska lägga i ljusa slingor? Ska iaf bli helblond innan vi åker till thailand, inte alls snyggt med solblekt brunt hår.

Jag borde väl egentligen plugga till LMK 2 provet i morgon, men pallar inte, kommer ändå inte fatta ett skit.
Sen var det ju det där med skolan idag.
Kändes helt seriöst onödigt att gå dit.
Såg på day after tomorrow på svenskan/engelskan.
Jocke gjorde så att jag fick världens skrattatack, genom att bara göra ett läte?
Måste fan vara något fel på mej. :)
Och på den såkallade matten var jag och pratade med syon.
Eller hon ville snacka med mej. Vet ni vad jag fick veta?
Att vi skulle få en ny kille i klassen och att det inte blev någon hotell kurs i höst.
JÄVLA SKIT!
Så fick välja om jag ville ha det ute i klinte ist eller ha restaurang.
Fan heller att jag lämnar den bästa klassen jag någonsin haft? ;o

Nu regnar det ute också, JIPPIIIIIIII.



Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

du blir länkad om en stund. Allt bra med dig idag?

2010-06-07 @ 19:57:02
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0