unnecessary

Jag är trött.
Men får väl skylla mej själv när jag lägger mej sent.

Dagen i skolan kändes fruktansvärt onödig den med.
Har städat ur skåpen och haft lmk 2 provet. Tror fan de gick bra. Vägrar iaf göra om det.
Fick dessutom mvg på mitt serveringsprov, stolt? javisst som fan! Har aldrig fått mvg på ett prov förut så, eller iaf inte vad jag kan minnas.
Efter skolan blev det en sväng på stan med riktigt trevligt sällskap!
Har även hunnit gå på en promenad ikväll. Kändes som om det behövdes, behövde rensa huvudet.

I morgon ska min klass + hp09a & hp09b cykla till Tofta.
Inte taggad överhuvudtaget.
Och oavsätt vad så kommer jag stanna hemma i morgon om det regnar. Inget kan få iväg mej då.
Men men vi får väl se hur det blir eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0