barnvakt

Jag har noll fantasi idag, så att alla vet -.-
Men iaf.
Som sagt så fyllde min minsta kusin 1 år igår, tiden går fruktansvärt fort, känns som om det var igår hon föddes.
Sen senare på kvällen fick jag även besök utav Sammi och hans kompis som jag inte minns namnet på (dum som jag är) men dock bara en liten stund.
Sen idag har jag varit i skolan en stund och haft idrott efter det skulle vi egentligen ha svenska men då får vi veta att vi ska till adelsgatan och få varsin "pocketbok?" så efter det har jag umgås och fikat med Linnea och Jocke + Jockes kompis.
Och nu om en liten stund ska jag bort till Terra Nova och vara barnvakt åt mina små kusiner, så det blir där jag kommer spendera kvällen, eller ja finns nog tid för annat efter jag kommit hem igen men inte så stor risk att jag gör något då. Måste ju upp tidigt i morgon eftersom att våran dansgrupp ska vara på Wisby strand vid halv 11 i morgon.

Aja nu har jag inte tid att sitta här längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0