busy

haha jag glömde totalt bort att blogga igår. Hade för mycket att göra!
Men iaf igår blev det skolan som vanligt. Sen stan en stund med Linn, fick även sällskap utav Sebbe, Jonas och Timmy en stund.
Och jag som skulle köpa en bikini igår som jag väntat med jätte länge på att få köpa, tror ni inte att en av delarna inte finns i min storlek då? störigt. Men kom ändå inte hem tomhänt. Köpte ett par kortbyxor som vi ska ha tills på lördag ( i jävligt mycket oversize) och födelsedagspresent till min lilla kusin som fyller 1 år idag.
Efter stan fick jag skynda mej hem och äta för sen kom Sebbe och Timmy, så jag färgade Sebbes hår och sen skulle vi se film. Sen bara några minuter efter dom dragit kom Sammi och Tom hit. Har haft sällskap hela dagen igår med andra ord. (:

Och idag har vi plut-dag, eller ja vi har Operation dagsverket eller vad det heter, men tänker ändå inte göra något.

Så nu tänker jag sluta snacka för nu har jag annat för mej. (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0