Dansshow

Jag är hemma igen efter en lång dag nere på Wisby strand.
Har varit där från ca 10.20 - 17.15, så jaa jag är rätt slut i kroppen nu.
Fast jag ska inte klaga för jag hade riktigt roligt där som vanligt (; .
Våran grupp hade två dansuppvisningar en vid 12 och en vid 15, gick skit bra på första men på den andra blev jag sparkad på benet och en annan person snurra in i mej så det gick ju inte sådär jättebra direkt -.-

Men men, har inga större planer för kvällen heller. Blir väl att bara ta det lugnt och kolla film eller något, vene om jag har lust till något annat.

Aja jag lägger upp några bilder ifrån idag som jag fick av Zabina och resten kommer i morgon eftersom att dom finns hemma vid min kusin. Lägger även upp två filmer sen på våran grupps dans och min lilla kusins (: .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0