dogwatch

Ja som ni säkert redan fattat så är jag hundvakt åt våran hund nu i två dagar medans päronen är i Tyskland, så nu har hunden blivit en liten stadsråtta igen! (han kommer ifrån sthlm egentligen, eller jag tror iaf att det var därifrån. fastlandet iaf).

Måste också bara tillägga att jag ÄLSKAR vädret och älskar att jag har en hud som lätt blir brun. Kunde väl varit såhär varje dag? bara lite varmare så hade allt varit utmärkt! (y

Igår kväll gjorde jag absolut ingenting. Eller ja strax efter att Linn dragit kom Jonny hit i 1-2 timmar sen efter han dragit kom Sebbe hit i ungefär lika lång tid och efter det kom André och Sammi hit innan dom skulle till krogen.
Men efter det gjorde jag verkligen ingenting, vilket konstigt nog var fruktansvärt skönt.

Aja nu måste jag gå ut på en promenad med hunden han står bara och bufflar på mej.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har :)

Jag har precis bytt header och undrar vad du tycker om den?

Gå gärna in och kika i min blogg på mina foton och annat!

www.dsfoto.blogg.se

2010-05-03 @ 19:03:24
URL: http://dsfoto.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack, ja, alla bilder på bloggen är fotade av mig ;)

2010-05-03 @ 20:15:07
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0