ghost?

Jahapp då var det måndag igen och som vanligt var den lika seg som alla andra måndagar, det vill säga att man inte orkar göra ett dugg i skolan trotts att det är då man borde jobba.

Ska ge er en liten förklaring till min rubrik med.
Det är ju så att jag har varit hundvakt, och var därför tvungen att cykla hem på lunchen och släppa ut honom en stund så efter han gått in igen så stängde jag terassdörren jag hörde klicket och allt. Men när jag kom hem efter skolan sen senare så var dörren helt vid öppen?! Jag är inte typen som tror på spöken, men det där var riktigt mysko. Aja nog om det.

Men annars har väl ingenting hänt idag, bortsätt från att jag och några klasskompisar var i aulan och kollade på "Olivias projektarbete: MICHAEL JACKSON DANSSHOW". Dom var fkts riktigt duktiga för att försöka dansa som MJ är inte det lättaste. (:
Lägger upp två filmer där ifrån sen när dom laddat klart!

Fick några bilder ifrån aulan med, dom är visserligen suddiga och massa, men de får ni stå ut med (: .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0