Internet?

Jag hatar mitt internet. Telenor är skit rent ut sagt. Byta? javisst.

Ps har ju inte heller velat funka sen jag köpte en ny dator, vilket suger ganska hårt. Tog några bilder som blev i fel format förut. Dom blev i CR2-filer när det skulle vara JPEG-filer. Och jag själv kan inte ändra det på ngt annat sätt än i ps. Så kan något fixa ps till mej får ni liksom mer än gärna göra det för jag blir snart tokig. :)

Aja strunt samma.
Har haft NP idag igen fast två st. Läsförståelse och sen lyssna grejen som jag glömt vad det heter.
Riktigt drygt var det iaf, jag ogillar att göra prov på engelska, eller iaf så som vi skulle göra.
Fick däremot sluta tidigare än vanligt i skolan eftersom att jag skulle iväg och träna inför dansshowen som är på lördag. Kommer bli värt att se det säger jag bara (; .

Men nu orkar jag inte skriva något mer, har slut på fantasi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0