Norrköping nästa!

Väldigt trevligt att få veta såhär i efterhand vad som egentligen hände på förra sävefesten. Eller ja jag hade redan fått veta det mesta tidigare men fick veta en till sak idag vilket jag verkligen fick damp över. Jag har tydligen hålt på med en person som har gått och klagat på mej en vecka efter att jag typ håller på med hela deras "bästa kompisgäng", men rättare sagt så är det inte jag själv som har börjat med något utav det, så inget är mitt fel, jag är bara delaktig. (: Men orka bry sig, det här var länge sen och jag hade förbannat roligt ändå!

Har även damp över att folk kan vara så fruktansvärt omogna och osäkra att dom inte kan svara på sms när dom vet att man behöver snacka ut om saker och ting. Agsms väntar dej ikväll min vän. (:

Men men jag ska lämna all skit på gotland, för i morgon bär det äntligen av till Norrköping iaf! heeeyaaaa! :D
Missar dock terminens sista sävefest, men träffar hellre människor jag inte träffat på år än att göra sånt som händer flera ggr per år (: .
Kommer hem igen på söndag natt, så inget bloggande för min del medans jag är där uppe, tror jag inte iaf. (;

Nu har jag inte tid med det här längre iaf, min brorsa kommer närsom och hämtar mej.


SeeYa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0