Övertrötta & överdrivet glada

Hopp den här måndagen har varit precis som alla andra måndagar, långtråkiga och dryga.
Eller jag ska inte klaga, jag har haft väldigt roligt idag ändå, har man lite smått störda(menar inget illa!) klasskompisar så har man aldrig en tråkig stund!
På datorkunskapen hade även jag och Linn en väldigt intressant(ointressant) konversation, som handlade om helt random saker inne på it ́s learning och hahahahaha säger jag bara! övertrötta och överdrivet glada är en bra kombination må jag säga.
Och dessutom är det bara skola i morgon med sen är jag ledig på onsdagen då det bär av till Norrköping! ;D

Men har inte bara hunnit gå i skolan idag inte, har även hunnit träna, känner mej fruktansvärt duktig fkts för det har varit dåligt med tränande för min del nu ett tag (a)

Nu ska jag sluta sluddra och göra något vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0