Solen vågar titta fram

Ojojoj solen vågar även titta fram i Lindö idag, jippi! Har ju regnat typ varje dag jag varit här.
Fast blev dock inte så mycket solande, fick sitta där ute medans jag åt frukost + en liten stund till.
Eftersom att jag och Bea inte hann med Hageby Centrum igår så ska vi dit idag och hitta en bikini till mej (: .

Och igår dåra som sagt, vi gick på stan och jag fick med mej 3 saker hem.
Sen senare på kvällen åt vi mat och efter det gick vi ut och träffade Robban.
Och där efter satt jag bara och umgicks med resten av släkten.

Man får väl passa på när man väl är här.


Aja nu måste jag gå och byta kläder sen blir det Hageby Centrum (: .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0