Suck

Hmm jag vene riktigt vad jag ska säga idag fkts.
har ju inte direkt hänt speciellt mycket om man säger så.
Jag vaknade, cyklade till Emmie för att hämta bilder, cyklade och handla, lagade mat och var nyss ute och gick, de är typ vad min dag bestått av. Roligt? neej men rätt skönt.

Och sen hatar jag fortfarande mitt internet men mer än vanligt idag, det har lagt av typ var 15 min, JIPPIIII!
Har iaf sagt till mamma att säga upp det här skitet till internet nu, det är ju däremot 3 månaders uppsägningstid, suck.

Nej men jag kanske ska ta och göra lite nytta ikväll då av tiden som är kvar, typ kolla så att verkligen allt är klart i powerpoint grejen tills i morgon och läsa lite ifrån en bok som ska vara klart till svenskan i morgon.

Men först väntar en varm och skön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0