Lyckad kväll

Gårdagen blev helt klart lyckad!

Drog till almedalen runt 18 igårkväll, åt där och bara umgicks. Riktigt trevligt.
Fick även sällskap utav Jonas, Sammi och Ille en stund innan dom skulle dra vidare.

Blev dock as kallt tillslut, men jag är smart, jag tog med varsin filt till oss tre (;
Fick ett samtal ifrån en person igår med, som jag inte snackat med på ett halv år.
Han var tydligen också vid almedalen igår så skulle egentligen dit och säga hej men så blev de inte, eller ja vi cyklade iprincip förbi varandra när vi skulle till dom.
Så ringde han igen och sa att vi skulle med upp till donken.
Vi drog dit och satt oss utanför och då fick vi besök utav Philip och Jesper.
Så fick aldrig säga hej till han som ringde mej, men men det är nog inte sista gången i livet vi ser varandra ändå.

aja nu har dom iaf dragit hem och jag sitter här och väntar på att vädret ska ta och bli normalt?
Det är väldigt ostadigt just nu.

Sen blir det en sväng hem till föräldrarna ikväll eftersom att det är morsdag i morgon.

SeeYaaa.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0