farsdag

Som ni alla förmodligen vet så är det farsdag idag, vilket betyder att om man är släkt med mej så får man kasta sig från hushåll till hushåll. Fast det där var väl kanske att ta i, men ibland känns det som det.

Först hemma o grattar pappa på farsdag, sedan till farmor & farfar för att få farsdags lunch, sen fika hos mormor & morfar, sen hem igen, och sist men inte minst, lägenheten.

Jag vet inte riktigt om jag ska säga att jag längtar eller inte vill att morgondagen ska komma, vi ska simma/bada med kondition & styrka, hoppas inte poolen är kall...


Men jag ska ta och hoppa in i duschen nu sen göra klart matsedeln som vi hade i läxa medans jag väntar på att Jersey Shore ska börja.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0