Näst sista dagen.

Följ min blogg med bloglovin



Hallå där!
Näst sista dagen på lovet är här, det suger, men världen går inte under för det, det är ju trotts allt snart jullov.

Dagen har varit fruktansvärt seg men snart blir det annat, sitter och väntar på att Jonny ska komma in till stan så att jag kan få gå till honom, sen ska vi även svänga förbi piercingstudion för att boka en tid till moi. Har även bokat en tid hos Therese idag, mitt hår blir färgat på onsdag, här är det snabba bud som gället. Känner att mina sista pengar snart kommer vara slut..

Ikväll är det även dans, känns konstigt att det inte varit på ett bra tag, men så är det när dom också tar höstlov?..


Kommentarer
Postat av: Beatrice

nej inte mkt :D

2010-11-01 @ 15:28:07
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: julia

okej säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig ;)

2010-11-01 @ 16:43:04
URL: http://endastbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0