Mår som jag förtjänar

Jag vet inte om jag ska säga att jag mår bra eller dåligt idag. Kanske är det båda?
Hur det än är så sov jag ca 1 timme sammanlagt, men så går det om de är sävefest och börjar tidigt nästa morgon.
Men kul som fan var det, förfesten bestod mest av sanning och konka (den hårda), dock mest konka. Det förklarar alla hångel/visitering/sugmärke osv osv bilder! haha, måste göras om!
Så tack allihopa för en riktigt trevlig kväll!

Mår dock som jag förtjänar idag, trött som en åsna, illa mående som en gris och ja allmänt uwäk!
Plus fullt av blåmärken, en blåtira och stopp i avloppet, undra vad som gick snett?
Kanske var det alla fjortisar som inte kan kontrollera sina armar?!

Här får ni en bildbomb ifrån igår! (endel bilder har jag gjort suddiga med flit.)

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0