Saknat min egen säng

Home sweet home.

Jag tror aldrig att det varit såhär skönt att komma hem, nu menar jag inte att jag haft det uselt i Sthlm, utan att jag saknat min säng extremt mycket bara.

Dagarna i Sthlm har varit helt fantastiska, både mycket skratt & gråt har vi fått in i bilden den här gången.
Men man måste få motgångar för att få framgångar.

Hur som helst, jag har räknat ut att jag har minst fått med mej 13 påsar med kläder och smycken hem, och trotts det har jag ännu 1400kr kvar? Haha fynd?
Har fått hela 22 saker hem, och jag älskar allthop! Dock är det bara 21 saker som är till mej, jag har varit så snäll att jag köpte ett halsband till mamma efter allt hon lagt ut för mej nu i år. (:
Onsdagen bestod mest av båtåkning, t-bana och buss.
Torsdagen drog vi till Nacka Forum och shoppa gärnet.
Fredagen blev det en sväng på stan jag och Linn införskaffade även ett par skor. Senare på kvällen drog vi till Gamla Stan och fikade på Chokladkoppen (tror jag det hette) med Carros släkting och hans tjej, vi vandrade igenom Gamla Stan, Kungsträdgården och Stan.
Lördag shoppade vi loss i stan och tog båten hem på kvällen. Dock var båten i princip full, fanns endast 39 platser kvar, så vi fick sitta på golvet vid en dörr ett bra tag.

Hela den här resan har fått mej, Linn & Carro att hata gamla sura & äckliga gubbar som fattar trögt.

Har även fått en tanke i huvudet att jag ska färga tillbaka mitt hår till brunett, trotts att jag nyss färgade utväxten, men jag saknar mitt bruna hår och jag trivdes mycket bättre i det helt enkelt så ska försöka boka en tid någonstans nu i veckan. (:

Lite färgskiftning på bilderna men det får fan gå.
Alla andra bilder kommer upp i ett eget inlägg strax (:






Kommentarer
Postat av: Beatrice

är allt bra? :D

2010-10-31 @ 20:57:31
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin header :D

2010-10-31 @ 21:02:38
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0