Studie & yrkesmässa

Som vanligt hade jag för mycket att göra igår, därför blev det inget inlägg..
Måste skärpa mej, tyvärr kommer det blir väldigt dåligt med bloggande nu i helgen, bra början.

Hur som helst igår blev det bara en snabbis i skolan, med endast en lektion, sedan blev det studie och yrkesmässan (jag och några till ifrån klassen skulle hjälpa två av våra lärare att visa massor elever en ny linje från och med 2011/2012) Hotell och turism. Fan att dom inte hade den när jag började!
Men men, hade fruktansvärt roligt där, trodde inte att det skulle bli det, men det visade sig att det blev det.

Sen har jag bara en sista sak att säga, Jocke borde bli lastbilschaufför (;
Videon och bilderna förklarar nog iaf lite av vad jag menar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0