Heeeelg

Jahopp då var helgen kommen för min del, skönt som bara den!!

Sitter just nu och kollar runt på olika resor, jag och några tjej kompisar tänkte dra utomlands nästa år efter att alla fyllt 18år så fick för mej att börja leta efter olika platser redan nu och det var väl kanske inte så smart för nu vill jag bara åka!
Dock så ska jag ju åka iväg i mars men ändå (a)

Ska nog snart hoppa in i duschen också sedan sitta och vänta på att Kungarna av Tylösand ska börja, tiden går så fruktansvärt långsamt när man väntar på något..




Kommentarer
Postat av: lovisa

hahah kungarna av tylösand igår, herreguud ! det är så sjukt kasst så det blir brå liksom ;p

2010-09-16 @ 08:28:22
URL: http://loviz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0