problem

Jag har ett litet problem, tills på torsdag ska jag ha skaffat fram runt 300 - 400kr.
Det kommer aldrig att funka, blir väl pank tills nästa studiebidrag eller något, eller inte. Men vill ju helst inte ta utav dom pengarna jag sparat.
Dessutom ska jag fixa gymkortet i morgon som går på 1200kr men tack och lov så betalar min lilla pappa det.
Mycket utgifter men noll inkomster.


Blev iaf en liten sväng på stan med Linn efter skolan, jag valde ut hårfärger till henne och letade efter en halsduk till mej. Som vanligt hittar man en massa när man vet att man inte borde slösa pengar, så fick inte med mej någonting hem.



Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään !

sv: gött:) kunde vart bättre, är förkyld så :(

2010-09-06 @ 20:30:40
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0