Sävefest

Känns som om den här dagen kommer spänderas framför tvn för just nu orkar jag ingenting alls.
Men vem vet, kanske blir ändringar till kvällen. Om inga andra planer dyker upp mot kvällen så åker jag iaf till päronen ikväll och grillar sen är det kräftskiva med släkten på pappas sida i morgon.
Och kommer inte ha någon dator med mej så kan inte blogga.

Hur som helst så hade jag AS roligt igår, roligaste på länge helt klart!
Dock så hände det en sak precis när det skulle stänga igår och tack och lov hade jag Carro och Linn som drog bort mej från det äcklet, uhäk!

Smarta Hanna kom på idag att det inte är så smart att gymma och sen dansa och springa omkring i flera timmar samma dag. Jag är jätte spänd och behöver massage. ):

Men men är här lite bilder innan själva sävefesten.

























Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään !

sv: ajdå, inte bra.

Joo det är bara fint!

2010-09-10 @ 16:08:45
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0